secret reciepes of my heart



881006 -091006
syukur alhamdulillah
genap 21thn aq bernafas dimuka bumi Tuhan yang Esa ini,

..sebak..
mengenangkan pengorbanan n kasih sayang mak dan abah curahkan selama membesarkan 
kakyong..
mampukah ku balas jasabakti mereka,Ya Allah~
berikanlah ruang dan peluang ntok aq membahgiakan mereka..
mak abah,kakyong luvs both of u damn much
tanpamu siapalah aq~

..terharu..
dikelilingi sahabat yang mengingati,
mkasey ntok call,sms,n wishes yg dtrime dlm fb..
x lupe pd yg mmberi hadiah,kad n blnje mkn
mkasey atas ingatan dan doa kalian..


...harapan...
mudahan ukhwah yg terjalin antara kite sume diredhaiNya
maaf salah silap,dan ketelanjuran insan kerdil yg bernama NORBAZRIANA ini
bantulah aq ntok menjadi lebih baik daan terbaik dalam meniti kehidupan yang akan datang
mudahan Allah memberkati kamu semua
jazakumullah~


6 comments:

Brilliant Marjan@اداويه said...

Salam Bazz..

Sanah Helwah..semoga bahagia dunia akhirat..berjaya dgn cite2 yg diidamkan..dilindungi Allah selalu

(^_~) Selamat Ulang Tahun Kelahiran

yg ke 21

assyahida said...

salam alayk saudariku..

"perkara yang paling aku kesali dalam sehari ialah apabila terbenamnya matahari, umurku berkurangan tetapi amalanku tidak bertambah" ~ Ibn Mas'ud

selamat hari lahir, dah tua rupanya.hehe..

erm, patut la ak semacam nak je g IPIS walau berat.. rupenya leh sambut besday kawan..huuhu..Alhamdulillah=) siap leh makan2 skali.. bestnya.. =D

~apapun baz, semoga membesar n memTua mmenjadi hamba, gadis, anak dan kawan serta isteri yang solehah.. hehe..
~hargai umur yang makin kita tinggalkan ke belakang..
~senyum2 selalu..
~dah tua2 ni boleh kwin dah, tp jgn lupe jmput ak tau...
~bilik sokmo2 kmas ye.. hehe.. nanti leh ak g lepak situ lagi..
~erm, banyak la nak wish, tapi tak larat nak tulis...
~apapun, semoga Allah memberi segala kebaikan buatmu sahabat..
~dan semoga hubungan ini kekal hingga ke syurga walau hanya sesekali kita berjumpa.. amin..

.. dah banyak la ak membebel, stop sini ek...
salam sayang

diba said...

aku doakan ko smoga pnjg umo n murah rezki...sdap tul ak tgk kek tu..huhu

Bazzstary said...

kak adah:mkasey byk
bile nk kua makan kek lak?
hee
nt kimsalam sakinah same

Bazzstary said...

syahida: jazakillah ukhti sbb ikramkan bazz

maaf lame x update..ni baru nk balas bebelan ko tuh..hee

insyaallah,mkaseyh byk sahabat~

Bazzstary said...

diba: mkasey gak wish..u r s0oo sweet js like dat cake,(+~)v