"kawen-mode"

ok, post kali ni dibuat  ngn *malu2* krana ditag oleh cik adek zeidaMyEm0.Com

CIRI2 LELAKI IDAMAN sy ADALAH:

1. sah2 yg beriman,n jg solat,kje stabil

2. syg fmily die n syg fmily sy

3. x mgongkong tp ade leadership yg sgt kuat, sb sy ske mlawan

4. x merokok...suke mkn is better kot (biar sesame kyg)

5.  bahu bidang..(sbb i always need shoulder to cry on...)

6. de akn teman sy bjalan kemane je sbb sy kaki jalan2

7. de akn protect sy ble ade org against sy.. 

8. er,..dah2..ckup tkt ni..mls nk pk~

hee..mntg2 skg excited membe sekolah nk kawen, dgn kite2 pon excited n trus switch to "kawen-mode" ..wpon b4 this andie n kak fie da kawen tp yg mas ni spesel skit,sbb mmg mgikuti preparation de nk kawin dr memula smpi la skg .. siyes ase truja (sbb tetibe tsedar yg kite da smkn dewasa n bkl mlgkh ke alam satu ag tuh) n kdg2 takot gak sbb terfikir gk,da ckup ke psdiaan ke arah itu kn?nk kwen kna ade zauj n zaujahnye,then kna pk restu mk abh lg..then duitnye lg..future plan ag then........MyEm0.Com
KSIMPULAN: kje kawen bknlah pkara yg mudah..dan plukan pengorbanan cam mereka...fuh~

apepon..dksemptan ini, bazz ign mngucapkan slmt pgntin baru buat maslina doraji dan lelaki idamannye pd 21nov ni..mkasey ats jmputan walimah anda..mg Allah memudahkn urusan kalian,n merestui jodoh kalian hinggga ke syurga..mabruk2



ps: mahu pergi..mahu..mahu..tp xtawu laa ley smpi ke x ke tg krg tu,masa tu msh kt mktb ag wpun ct skolah da stat..agk sukar nk gerak sensorg dr bangi ni..hm..cane eh?

haish..ms2 ni yg nk cari lelaki idaman ni..MyEm0.Com

9 comments:

cik peah said...

eh ko tak pegi ke??
jom la ramai2 pegi..konvoi..
cik abang kamu mane??haha

Bazzstary said...

alor..msti laa mau pg..
tp tak jmpe ag geng dr bangi ni..
korg sah2 gerak ramai2 dr sana

cik abg masok utan..x tawu da kua ke lom..

assyahida said...

salam...
wah.. kwen mod nih...
kwan dah, si empunya blog ni bile?
erk...

smg bhgia sll..

Bazzstary said...

erk..lambat ag kot..gpon korg kn da bese jenjalan area sini

so...tgu syahida pnye walimah dlu a..baru bley jenjalan ke utara

assyahida said...

hek eh..ke situ pulak dia nih..

erm, kalu gtu.. ckp je, nak 'jejalan' ke utara bile? insyaAllah smpai seru, cepat lah korg dtg.. thn dpn dah bley... hehe.. doa2 lah cpt jejalan sini... =)

Bazzstary said...

huu..kna doa ko kawen cpt la ni~

amin3

assyahida said...

amin ya rabbal 'alamin
=)

hehe

Misz SeroJa said...

xpe..
aku doa ko lak kawen pas ney..;p

Bazz Rianne said...

mkasey..

aku aminkan aje~