incomplete

tamo ckp pape..sbb incomplete itu adelah rase..
terkesan dlm qalbi..terbias pada qauli dan fi'li

incomplete without totally spies, sailorstar, wonderpets, powerpuff girl n ntahpape gelaran yg penah wujud selama hari ini

incomplete without this trio..ase pelik,bile x ckup:
kakyong,kakngah & adek iqa..

pssttt: kangah,sile blaja rerajin,dan jgn patah smgt! sile cpt2 swaikan diri n dpt kwn2 baru,so that kitowg sume x riso sgt,it jz amatter of time..we always stand behind to support u..
take a gud care of urself..jgn tgl solat,

lebiu!
♥♥♥
X0X0


3 comments:

norassiqinbadri said...

salam alaik..
urm kenyataan ek??insyaallah!!
urm sume orang jangan risaula k??
selagi kangah ingat pesan yong,mak n abah..kakngah kan selamat kan??
urm walaupun kat sini da d dak yang da mula mendatangkan masalah emosi kat kangah..huhu
tapi kira masih dapat dibendung lagi la..urm rindu kat sume..tak saba nak balik umah jumpa sume orang..
lama tak gado ngan mak,lama tak kene ngorat ngan abah..lama gak tak wat yong ngan adik iqa marah..hahaha
tacing la pulak..
kim salam kat sume ye??
kangah sayang sume..
selamat malam!!

norassiqinbadri said...

huhu..baru siap assigment tuk subjek ict..susah kot
pe cte ek??
nampaknya kangah da pun jumpa ciri dak2 yang kayong selalu ctatu..
hurm..kategori pertama terdiri daripada.......
dak yang suke cakap besar,bajet cam sume yang dia cakap2betul..sedangkan sume orang tau dia tak betul...hahaha
kategori kedua..
pagi,petang,siang n malam..tak abes bergayut n dalam kelaz pun nak ngorat laki jela kejenya..kalau ensem tak pe la gak..huhu
kategori ketiga..
yang ni sangat kurang asam!!
masuk bilik tanpa diundang n tanpa izin..tapi bajet cam ni bilik dia!!
duk memekak dalam bilik orang..gune barang orang sesuka ati..n yang paling rasa cam nak bagi makan bola sofbal ialah duk suke ati mereka je nak bukak laci orang..takde adab tol..
urm so takat tu la dulu yang da dapat dikesan..
mata da ngantuk..hope tudung kayong da jumpa
selamat malam!!

Bazz Rianne said...

haha..gelak aje bace..
kakyong dah ckp dah..
bawak2 laa besabar n betenang..jgn betendang lak sudeyh~

*da jumpe tp x swai..last2 blasah je pakai tdung ijau nk match ngn baju cotton ko ni haa..