sayang..baik-baik taw

arini ase nk pggil sume org sayang..SAYANG..BAIK-BAIK TAW.. muaah

video

(aish2,jgn wat spekulasi..ni gara2 xckup kaseh syg agknye ni..huu.. lagu asal baik-baik sayang by wali band...layan)

Aku tak ingin kau menangis bersedih
Sudahi air mata darimu
Yang aku ingin arti hadir diriku
kan menghapus dukamu sayang
Karena bagiku kau kehormatanku
Dengarkan dengarkan aku

[chorus]Hanya satu pintaku untukmu dan hidupmu
Baik baik sayang ada aku untukmu
Hanya satu pintaku di siang dan malammu
Baik baik sayang karna aku untukmu

Semua keinginan akan aku lakukanSekuat semampuku sayang
Karena bagiku kau kehormatanku
Dengarkan dengarkan aku

[chorus]

Hanya satu pintaku untukmu dan hidupmuBaik baik sayang ada aku untukmu
Hanya satu pintaku di siang dan malammu
Baik baik sayang karna aku untukmu

[chorus]

Hanya satu pintaku untukmu dan hidupmu
Baik baik sayang ada aku untukmu
Hanya satu pintaku di siang dan malammu
Baik baik sayang karna aku untukmu

psst: dedicated to all my sayangs outhere..yg sdg berpraktikum,gud luck 4 ur observe di masa2 penalti ni(termasuklah aq..) to my bazzfrens yg nk konvo sok luse ni..tahniah n baik2 sayang xoxo
to kakngah.. pliz do take care of urself for us...baik-baik sayang
ntok awak yg baca ni,sayang..baik-baik taw xoxo

10 comments:

Misz SeroJa said...

ok sayang..=)

Bazz Rianne said...

syg sayang sayang

cik peah said...

ntok awak yg baca ni,sayang..baik-baik taw <---romantikus lah bazz ni. auwww~

Bazz Rianne said...

cik peah:awak,awak pon baca ni kan?ntok awk la tuh sayang...baik2 taw

sweetbutterfly said...

ustazah bazz sayang sape tu..????haa....tgk buku tulis lain yer..

sayang sayang, sayang sayang sayang=))

Rosi A.M Al-Ya'kubiyy said...

Salam...

Wah, entri kali ni meng'highlightkan tentang SAYANG. Bagus. Satu cara menzahirkan sifat normal anda sebagai manusia. Entri Sayang, baik-baik tau. Terlalu umum kan, juga bermakna khusus untuk yg TERSAYANG...hehe:)

Bazz Rianne said...

hanisah..kucing itu sayang awk..muaah~

Bazz Rianne said...

kak rosy: wah! da macam juri blog profesional..
*syg akak2 n abg2 la..windu ngn 07..baik2 sayang

norassiqinbadri said...

sayang??
alamak!!kayong da maju ar sekarang..hahaha!!
sapela yang kayong sayang tu kan??
siciko??hehe
jangan mara ye??
urm selamat berpuasa sok ari!!jangan curi2 makan..berdosa!!

Bazz Rianne said...

kangah: siciko?org jepun mane tu weh?
kayong knal sinichi kudo jer..ha4..
gpun,ko kan da janji nk carikan imam mude kt kedah

*kayong ngn adek iqa ngah gile lagu ni weh..layan~