it just a matter of time


salam

lame kot x update blog ni..rase tu mmg ade, tp bile nk start mnulis je-jadi terkedu, bile nk mencoret je-mula buntu, rase nk meluah segala yg terbuku tp malu..wajarkah aq menceritakan sgala isi ati, perasaan x keruan aq ni pada status2 di mukabuku dan di diari elektronik ni..faham ke dia?bley wat ape je pun? kaku aje..huu tp takpelah aq try laa tls pape..kang ting tong plak..da ar kje byk x setel ag ni..let's see ape yg ade dlm pale aq skg..

"masalah jgn dicari-cuba elakkan
lawan jgn di cari-cuba elakkan"

tp kalau masalah dan lawan itu x dicari tp x bley dielakkan..cane plak?tataw ujung pangkal tup2 dah menjadi satu masalah bagi pihak berlawanan..jadi,ape care terbaik nk setelkan si masalah dan si lawan itu?adakah patut dijauhi dengan berlari sekuat ati atau mara hadapi dgn gagah berani?

atau

biarkan aje? it just a matter of time

hm..betol ke semudah itu?

pssst: sulit rasenya idop menumpang,trase menyusahkan org..tp hakikatnya dunia ini hanya tumpangan oleh Yang Maha Pencipta buat hambanya..belajarlah bersabar bazz..it just a matter of time.ia akan selesai juga.. soon or later=(

6 comments:

Misz SeroJa said...

uit my dear..
bersabarlah..=)

Bazz Rianne said...

terimalah kasih ini..

norassiqinbadri said...

meh sini kangah phamkan..
sebenarnye nak letak gamba adik iqa nag kangah je..
tai nanti kayong jelez pulak..haha
so godek punye godek..jumpela gambani..
gamba ni kan sorang2 sebenarnya..so cukupla 3 kepala..nak tukar perkataan bajet saje2..tapi da terpublish dulu la..so itu la jadinye..hehe

norassiqinbadri said...

bersabarla kayong..adat la 2 kan??
pahni kangah pulak kene duk menyewa..ngan bebudak yang tak tau la jenis camne..
jangan sampai tak tahan lari dari rumah sudah la!!
huhu

diba said...

just be urself n sabar..i think it's enough~

norassiqinbadri said...

hahaha!!mane boleh letak gamba lelawa..nanti ada orang lain minat..
setia pada yang 1 kot??
kan kayong??hehehe
mr.x tak kasi hadiah ke??haha