korban

salam

sedar x sedar,kita dah pun masuk ke bln november smlm,011110
rupenye tggl baper ari je lagi aq bakal menamatkan sem yg ntahpape ni dan pulang ke rumah menyambut hari raya korban..

dan mcm biasalah, ade ssuatu yg menunggu sblum anda pulang ke kg halaman memasing..iaitu

EXAM



so all da bazz sumer yg menduduki peperiksaan atau sdg mnyiapkan tugasan, slmt bekorban masa,tenaga,serta wang ringgit(ntok potostet sgala nota-klw ade tradisi peperiksaan tu,engt2 lah kami disini..)harap2 x ade yang terkorban jiwa di saat genting ni..bak kate seorg cikgu selebriti

"relax2 je stady-masuk
stress2-x masuk"

-roy mustang


pstt: sgt rindukan suasana minggu belajar di bilik sendiri..huu mudahan ade hikmahnye pengorbanan ini..wish me luck on: 9/11, 10/11, 15/11

16 comments:

Kingrareglove said...

Semoga berjaya.....amin....huhuhuhuh

Misz SeroJa said...

mudah2an..
sama2 lah kita menuju kearah kejayaan..
tapi redhaNYA jangan kita lupa jugak..
take care..
jaga makan..
jaga tido..
jangan stress3 sangat..
Gudluck!!
(^_^)

muaz said...

All the best!!
Rabbuna yusahhil..
*rebus buku2 kak yong tu..pastu minum air rebusan buku2 tu td..insya'allah khair..=P

Bazz Rianne said...

cikgu selebriti:tengs! nk signnn~

Bazz Rianne said...

dearie:alhamdulillah..so far x stress ag..
idop aq ni cam getah sayur tu..jap stress jap back to basic~

Bazz Rianne said...

alan n muaz:'azim ya sheikh!
adakh itu resepi kjayaan?

Anez said...

same here! :) selamat berjuang rakan seperjuangan!

Bazz Rianne said...

anez:yup2
mudahan dimudahkan
*masih relevenkah peksa ntok kite?
sok2 jadik cgu gak..haha

LORD ZARA 札拉 said...

Good luck!

:)

Bazz Rianne said...

tengs,,akak sulung!

Kingrareglove said...

semoga berjaya hari ni! amin!

norassiqinbadri said...

tengokla kalau rajin..huhuhu

diba said...

caiyok..4 last paper;)

Bazz Rianne said...

roy mustang-bjaya menyudahkan dua paper yg ase cam wat esei krgn base mlayu time SPM

cramp tgn!

Bazz Rianne said...

kangah:rajin2kan diri mu

*weh ko da ade broadband ker?

Bazz Rianne said...

divaviolet:same goes to u! patuh ley lek raye kan?