persidangan guru mesia

salam

Kuala Lumpur,20 Januari; satu persidangan guru mesia telah diadakan di Midvalley Centre Court semalam . Persidangan yang dihadiri oleh beberapa orang bakal guru mesia dan guru yang baru pulang ke mesia ini diadakan bagi membincangkan isu dan masalah-masalah pendidikan di Mesia dan pedagogi pengajaran merangkumi Profesionalisme Keguruan, Standard Guru Mesia(SGM), KSSR dan kisah benar guru mengamuk di pulau banggi, Sabah. Turut sama dibincangkan dalam persidangan tersebut ialah Agenda Zionis dan KJ HEP (ketua jabatan hal ehwal pelajar ) . erk apakah?

cecewah. persidangan konon. perasan sekejap. snanye smlm aq bekesempatan memadatkan tren komuter yg sedia padat.almaklumlah cuti, ramai orang nak ke batu caves. tp kami pula menuju ke midvalley. hajat nak meraikan hari ulangtahun cik insan biasa yg ke 22 disamping mengikramkan incik mustang yg baru balik wat TESL kt UK ntok mencuba makanan di mesia dan membandingkan kualiti kek di oversea dgnn kek secret reciepe di mesia. tp betuahnya dibelanja oleh guru yg baru balek mesia tuh plak.haha terbalik.

sgt murah hatikan? to prove how generous he is..dia siap bg aq lima ringgit.engat sng org nk bg 5 ringgit di hari biasa selain hari raya? eh,wpon smlm hari thaipusam ,tp kitowg xde kena mengena ok? tp malangnya duit itu x bley digunakan di mesia sebab dia bagi ONE POUND! menurut beliau, satu pound kat sana bersamaan dgn RM5 .pastu keta mercedes paling murah cuma berharga 3000 pound je kat sana bersamaan ngn sebijik kancil 850 M keluaran 00-05 yang berharga RM15000 kt sini!haa..impress x? jadi ntok anda semua yang x pernah tgk duit pound mcm ni lah rupanya..

macam duit syiling singgit je kan? hehe

apepon,mekasey banyak buat incik mustang dan cik insan biasa yang telah bersidang bersama saya. sgt happy sampaikan masa jumpa hantu kak limah di malam jumaat pon kitowg bantai gelak je. eh,bior benor? cer cite,cer cite. haha

muka excited nk lek bangi cari antu kak limah.

psst incik mustang:macam taw-taw je yong suke kumpol duit syiling. taper-taper, nk tgk duit ni hari-hari, kot-kot duit ini tuka jadik wang emas ke kan..haha kaye ler keme, yoep oii!


6 comments:

Kingrareglove said...

aik? heli? ada plak heli mai...hahahha....ok la tu...janji slamat sumanya....amin..:p

BazzRianne said...

aha..ntah.ade la kot..sumber dr berite hairan kan..
ok la tu..janji elaun 6000=P

Kingrareglove said...

senior tu ckp nk stay lg 5 tahun...tp dh kna kes ni..dia nk balik stahun lg...hahahha...xtahan kot...

BazzRianne said...

huish..cuak kot..nyawa di hujung pedang tuh
mana lg penting?wang atau nyawa? hee

diba said...

aha..gmbr ku...;)

BazzRianne said...

diba:comey dah tu..kak limah pon x brani nk kejor..ha3