great teacher


salam

tempoh 12 minggu semakin hampir sampai ke penghujung.

harapan saya cuma mahu menikmati minggu terakhir di sekolah ini dengan gembira dan cuba buat sehabis baik yang bermakna dalam pencapaian hidup saya.

saya tidak mahu jadi guru biasa tp saya mahu jadi great teacher. ya! macam guru-guru saya. kerana mereka adalah great teachers yang pernah mendidik saya suatu ketika dulu. kerana mereka, saya boleh berdiri disini memakai tanda nama seperti mereka. mudahan dpt lahirkan lebih ramai student yang great-great juga. INSYAALLAH.

insyaallah, dengan berkat doa kalian dan dengan izin-Nya.

pstt: sila abaikan jika anda terasa saya sdg membesar dengan sihat!ni gambar lama oke?=P




4 comments:

diba said...

buat sehabis baik..itu sy suka...hee

BazzRianne said...

haruslah..sebab ntok kite2 aje..hee=)

norassiqinbadri said...

caiyo0k2!!!!!!!!

BazzRianne said...

mkasey syg