POSmen dan Posting

salam

selepas setiap hari mengintai abang posmen kot anta surat panggilan, bekepit dengan tepon kot KPm kol, dah macam angau dah. alhamdulillah, akhirnye ade satu berita gembira di penghujung disember 2011.


 POSTING!!






















psst: walaupun ase masih nak cuti, tapi tetap tak sabar juga nak kerja. mohon kawan-kawan doakan yang terbaik ntok aku yer.debar gak nak tawu kat mana bakal dipostingkan..fuuh

8 comments:

:::puteri stoberi::: said...

salam, hihi..mesti nebes kan tggu pakcik posto..hihi..pheww, nak keje dh owg tu..gud luck ye..moga jadi cikgu yg comel dan ustazah yg mant0p..muaehhee..

Kingrareglove said...

harap laju sikit pakcik posmen tu...so dpt preapre nk posting mana... :p

Bazzstary said...

maceh tuan puteri yang suke makan stroberi


slmt tahun baru=)

Bazzstary said...

cikgu roy: betul tu! da sampai ngigau nt nak bawak baju ape, tdung ape!hee

isauuu+seriau gak

ainko said...

selamat menjadi org dewasa!!hihi..
jom shopping sempena nak posting..beli tudung baru..hehe

Misz SeroJa said...

seronoknya kamu dah dewasa..dah boleh kerja,,yeay!!boleh support adik2..=)

Bazzstary said...

aink:mkasey akak senior! insyaAllah nt da kite tengok2

Bazzstary said...

miss seroja: insyaallh , mkaseyy atas doa anda, doakan cepat2 tawu.