pembuka tirai 2012

salam

ahlan wa sahlan! selamat datang tahun 2012, tahun yang menjanjikan pengalaman-pengalaman baru dan pastinya lebih mencabar selepas meninggalkan bangku maktab selama lima setengah tahun yang lepas. fuuh mari ramai-ramai upgrade azam dan iltizam tahun ini.


2006-2011: selamat tinggal zaman guru pelatih ,
2012: selamat datang para guru novis sekalian! 



 suke gambar ni, ada unsur bokeh disitu


sebagai pembuka tirai entri 2012 dan penghujung cinta bagi tempoh pengajian yang panjang itu, insya Allah buat pertama kalinya aku akan merasai sendiri pengalaman bergraduasi di PICC pada Mac nanti. syukur alhamdulillah, moga dipanjangkan jodoh, dimurahkan rezeki, diberi kesihatan dan kelapangan pada hari itu. tak sabar rasanya nak menghadiri raptai bersama kawan-kawan, melihat wajah-wajah kesayangan, dan bunga-bunga cinta dan lensa kamera berkelipan...haha. 



 jemput datang eh?


psstt: anda-anda yang berkenaan, sila save the date dan tempah bunga awal-awal.=P


4 comments:

Kingrareglove said...

cmna nk check? abg pn nk gak bt kt picc...huuuu

Bazzstary said...

alamak.link ade kt fb.tp cer klik kt gmbr jadual n taklimat tu ade kot.yong x crop alamat die. haa tulaa taderpon Tesl.korg grad ktne?

Kingrareglove said...

ayat paling power
"Nama anda tiada dalam pengkalan data"
rasanya ktorg bt kt IPBA je kot.
mcm slalu..huhuhu

Bazzstary said...

hee,,jgn sedih ea.

nt yong konvo abang datang taw, jadik kameraman,,takut x sempat nak urus sume bile dah kat sekolah..hee